dinsdag 8 maart 2016

Avonturen van de Briebelbus in 2015 en 2016

Van Weblog van de Briebelbus
Hallo Beste lezers,

Het jaar 2015 is ondertussen in een sneltreinvaart voorbij gevlogen en heeft het jaar 2016 zich alweer aan ons voorgesteld. Laat ik dan maar beginnen met u een fantastisch nieuw jaar te wensen en te hopen dat u dit in goede gezondheid mag doorbrengen.

Aan het begin van het nieuwe jaar is het altijd leuk om even terug te kijken wat het oude jaar ons gebracht heeft. Voor mij stond het jaar 2015 in het teken van verandering en nieuwe kansen. Ik ben in januari van dat jaar begonnen bij een nieuwe werkgever, heb ik mijn volgende gradatie gehaald in mijn sport en heb ik een studie kunnen afronden. Door al deze bezigheden heb ik weinig tijd genomen om bij blog bij te werken.

Het betekent echter niet dat we sinds de vorige update niets meer met de Briebelbus ondernomen hebben. Hieronder vind u een aantal avonturen die ik met onze Briebelbus heb beleeft in 2015.

1. 9e Hippiefestival Gorinchem


2. Rondje West-Nederland. Ophalen nieuwe eettafel


3. Vakantie 2015; met de Briebelbus naar de Harz in Duitsland.



4. Een bezoek aan "de wijzen in het Oosten"



5. De Briebelbus.... Al 10 jaar plezier..


6. Een neuswiel voor de Westfalia Essen aanhanger

Sinds mijn laatste ritje naar het oosten staat de Briebelbus weer in de stalling, tot dat deze er op 1 maart weer uit mag. In de tussentijd heb ik nog wat zaken aan te pakken die het comfort van de bus verhogen. Hoe en wat dit allemaal is, daarover bericht ik in een volgende update.

Technische updates en klussen sinds september 2015


7. Verbeteren comfort door vervangen van het schuimrubber van het interieur


8. Aanlopen ventilator

Al met al heb ik hier toch weer een aantal onderwerpen waarover ik wat kon schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, en tot een volgende update
Mocht u nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: