zaterdag 21 juni 2014

Trouwerij Noordwijk met de Volkswagen T1 Spijlbus

Hallo beste lezers,

Ik heb het er maar druk mee, want op zaterdag 21 juni had ik opnieuw een trouwerij met de bruine T1 in de agenda staan.
Dit was een rit waar ik niet ver voor hoefde te rijden, want de opdracht was om mensen op te halen in Leiden en vervolgens naar Noordwijk aan Zee te rijden.

In tegenstelling tot alle voorgaande bruiloften waren dit jongere mensen, want ik moest de bruidegom ophalen bij zijn studentenflat in Leiden. Nadat de bus snel met roze linten en strikken versierd was kon ik met een bus vol met studenten rustig cruizen door de omgeving van Leiden en Katwijk aan zee om mij daarna te melden bij het hotel in Noordwijk waar de bruid en de familie reeds aanwezig waren.

Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje

Nadat er foto's gemaakt waren in het hotel gingen we met de bus op pad om ook in de omgeving van Noordwijk foto's te maken en als laatste vlak bij het strand.
Van 2014-06-21 Trouwbusje

Van 2014-06-21 Trouwbusje

Na het maken van de foto's was de tijd aangebroken voor het serieuze gedeelte van de dag: De ceremonie. Daarvoor gingen het bruidspaar en de gasten naar een strandtent in Noordwijk. Voor mij zat de opdracht die dag er weer op en kon ik weer terug naar de garage rijden. Noordwijk is een toeristisch badplaats, waardoor ik veel aanspraak kreeg van mensen die het leuk vonden om de bus in actie te zien. 1 van de passanten was serieus geintresseerd om de bus ook voor hun bruiloft aan te vragen in augustus dit jaar. Ik heb het adres van de site mee gegeven Trouwbusje.nl en nu ben ik natuurlijk zeer benieuwd of deze opdracht ook door gaat.

Ik kan weer terug kijken op weer een geslaagde en leuke rit.
Mocht u toch nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

groeten
Marcel

Geen opmerkingen: