woensdag 18 april 2012

Puzzelrit VW dubedition 2e Paasdag

De agenda stond vol met Busdingen; 2e paasdag heeft VW dubedition wederom een puzzelrit georganiseerd.
De vorige keer vonden wij het zo leuk en we hadden de 1e prijs gewonnen, en dus besloten wij om ook dit keer mee te doen aan de puzzelrit.

De rit begon bij het AC restaurant van De Meern langs de A12 en vanaf daar ging het via allerlei binnendoorweggetjes terug naar Hillegom.



Net als vorig jaar zat er nu ook weer een behendigheidsproef in; maar helaas ging die dit jaar wat minder goed dan toen.

Vorige keer moesten we door een zo smal mogelijk poortje rijden; nu moesten we naar een EI rijden en zo dichtbij mogelijk tot stilstand komen. Ik denk dat ik niet geconcentreerd genoeg was, want ik stopte op 50cm afstand. Tja zo laat je punten liggen.


Deze foto is niet van onze bus, maar van de spijlbus die ook mee reed.

Daarnaast hadden we bij de proef een briefje moeten krijgen waarop nog aanvullende vragen stonden; we moesten de auto merknamen zoeken bij de badges. Deze kregen wij dus pas nadat we op de eindbestemming waren aangekomen en zo hadden we niet veel tijd deze te bedenken/ op te zoeken. En ook daarmee hebben we wat punten laten liggen.

De laatste vraag had helemaal niets met auto's te maken; 2 potten met paas eitjes en dan raden hoeveel er in zaten; tja daar zaten we toch ook wel weer een stukje vanaf en ook dat kost punten.

Zo eindigden wij over-all op de 5e plaats ( van de 8 deelnemers ) Maar; aan onze puzzelcapaciteit heeft het niet gelegen, wij waren de enige die alle vragen onderweg goed hadden opgelost; we hadden de maximale punten hiervoor gehaald.

Zie hier een selectie van de foto's welke ik gelinkt heb vanaf de website http://www.vwdubedition.nl


Leuk zo'n verlaagde auto









Ow ja, we kwamen onderweg ook nog een T2 tegen; dus bussie aan de kant gezet en ff snel foto gemaakt:

Van Puzzelrit 2012 VW dubedition


Ik vond het weer een erg leuke dag; ik vind dit soort dingen eigenlijk leuker dan een beetje op een parkeerplaats hangen enzo; laat mij maar lekker actief met me bussie rondpruttelen om dan na afloop lekker te gaan eten en over de mooie rit praten.

Ik hoop dat ik de volgende keer er weer bij kan zijn.

groeten
Marcel

en... tot de volgende update ;)

Geen opmerkingen: