vrijdag 18 juli 2008

bezoekje Hotrod voor service

De motor die wij in de bus hebben moet op een "ouderwetse" manier worden ingereden, dat wil zeggen binnen de eerste 1500km moesten wij om de 500km telkens terug naar Hotrod om de motor te laten controleren en afstellen.

Nadat we in Budel geweest zijn ben ik zelf met de bus op een trailer naar Doesburg gegaan, maar goed mijn vrije dagen zijn niet onuitputtelijk.

Gelukkig heeft mijn vader meer dan genoeg vrije tijd en hem heb ik bereid gevonden om 2x met de bus op en neer naar Doesburg te rijden.

De eerste keer ondernam hij deze tocht samen met mijn moeder en de 2e keer deed hij dit samen met mijn broer. Tijdens dit laatste bezoek hebben zij foto's gemaakt:












Zoals je ziet was het lekker weer die dag.. De motor was keurig in orde en helemaal klaar voor de reis naar Frankrijk...

Geen opmerkingen: