vrijdag 13 juni 2008

de aanhanger is klaar

De motor is klaar, Budel komt er aan, dus tijd om even de laatste hand aan de aanhanger te leggen. Natuurlijk moet de aanhanger mee naar Budel, ik bedoel zo'n mooie gebeurtenis, dus alles in werking stellen om dit voor elkaar te maken.

Hiervoor moesten een paar dingen nog gebeuren:

- de boutjes van de velgen op moment aantrekken.
- De wielen monteren in de schommelbeugels
- de lagerbusjes in de schommelbeugels monteren
- de schommelbeugels aan de as monteren en vast zetten met een klemring.
- Het type plaatje en het Logo plaatje monteren op de zijkant.
- De deksel maken en monteren

De bovenstaande klusjes op de deksel na waren niet al te ingewikkeld en zo hadden we snel een rijdende aanhanger klaarstaan.






De deksel was een uitzondering hierop, want voor deze moest ik weer alle stappen doorlopen die ik ook gedaan had met de rest van het hout.
En zo kon ik de plaat op maat zagen, gaatjes boren, beitsen en lakken.




Uiteidelijk een dag of 4 voordat we naar Budel zouden gaan waren we klaar.
Het eindresultaat vind ik heel erg mooi geworden en het was de inspanningen waard.



Geen opmerkingen: