maandag 12 mei 2008

de motor is klaar !!!

Vandaag verder gegaan met het opbouwen van de motor.
Ik moest enkel de motor beplating, en een gedeelte van de oliekoeler afdekking installeren.
Daarna was het de beurt voor het aansluiten van de benzine leidingen, de bougiekabels
Gelukkig had ik nieuwe benzineslang gehaald en nieuwe bougiekabels.

Ik denk dat dit allemaal redelijk voorspoedig is verlopen, want.... [b]Hij is nu eindelijk klaar!!!!![/b]

Hierbij een korte impressie van hoe het blok er nu bijstaat.






Ik moet wel zeggen ik ben er bijzonder tevreden mee.

Nu moeten de volgende klussen gedaan worden:

1. inbouwen benzine tank
- aansluiten benzinemeter
- aansluiten op de vulslang
- aanbrengen van de firewall
2. inbouwen van de versnellingsbak
- aansluiten van de achteruitrijlamp schakelaar
- aanbrengen van de Homokineet assen
3. inbouwen van de motor en aansluiten van alle kabels en leidingen

Geen opmerkingen: