donderdag 7 februari 2008

Faillissement

Ik kreeg een telefoontje waarvan ik behoorlijk ben geschrokken:

Het bedrijf waar sinds oktober mijn busje ( zonder motor ) binnen staat is failliet verklaard.

Nadat ik contact opgenomen had met de curator bleek dat ik bij het overleggen van de eigendoms papieren mijn bus weer kan ophalen.

Dus direct na het telefoontje zo'n 2 weken geleden heb ik een brief gestuurd met kopieen van alle belangrijke documenten. Daarna kreeg ik het verlossende telefoontje dat ik mijn bus weer kon ophalen.

Dit heb ik vandaag gedaan en dus staat de bus weer thuis in de regen zonder motor.









Ik had gebeld voor een ambulance om de patient weer naar huis te vervoeren.

( ik bedoel een auto ambulance voor ons bussie )
Ze heeft nog wel problemen met haar hart, dus ik moet straks zorgen dat ze in een warm bedje komt en dat ze intensieve zorg krijgt zodat ze goed kan aansterken. Zodra de patient zich weer beter voelt mocht ze van de dokter voorzichtig weer naar buiten. De dokter heeft gezegd dat het hart wel enige zorg heeft en dat ze een aantal malen terug moet voor controle, maar na de controles dan zou ze weer helemaal de oude moeten zijn, sterker nog ze krijgt er een goeie verjongingskuur door.

greetz
Marcel

Geen opmerkingen: