zaterdag 19 januari 2008

laatste onderdelen voor de aanhanger

Tijdens het Keverwinterfestijn met Michel Overland ( Globus ) gesproken over de voortgang van de restauratie van de aanhanger.

Ik vertelde hem dat ik vastliep op de 4 plastic busjes waarmee de beide wielbeugels over de as schommelen. Hij vertelde mij dat hij ze nog voor me had liggen. En vandaag heb ik ze van hem ontvangen.



Nu kan ik de laatste klusjes aan de aanhanger gaan doen om deze gereed te maken.

Dit zijn:

1. De Beugels van binnen ontroesten en goed in vetten
2. De as tectyleren
3. De plastic busjes monteren en de beugels aan de aanhanger bevestigen.

Daarna moeten alleen nog de wielboutjes en de veerpootjes worden nagetrokken. Dan is de aanhanger zelf klaar.

Ook heb ik nog een mooie badge gekocht tijdens het Keverwinterfestijn om ook op de aanhanger te bevestigen.

Ik vergeet bijna nog te vermelden dat ik ook het hout voor de deksel aangeschaft heb. Deze ga ik pas in elkaar zetten als de motor weer in de bus zit, hij gekeurd is en de aanhanger helemaal in elkaar zit.

Geen opmerkingen: