donderdag 8 september 2005

De Bus, de uitvoering + type en Folder

Nadat we diverse modellen en uitvoeringen hadden gezien wisten we eindelijk wat voor model bus het moest gaan worden:

een T2B ( dus een laat model T2 ) met een groot hefdak en een Berlijn interieur.

Hieronder een folder uit de zeventiger jaren waarin de modellen besproken worden die toen leverbaar waren.












Tevens heb ik een prijslijst gevonden. Ik heb uitgerekend dat als ik de bus in die tijd zou kopen dat ik zo'n F 30.000,- kwijt zou zijn. Omgerekend is dat ongeveer
€ 14.000,- Als je nu kijk zijn knappe busjes weer ongeveer deze prijs.

zie het overzicht via de volgende link:
Prijslijst Westfalia 1978


-- 22 februari 2009 --
Ik heb nog een folder op het net gevonden die hier niet mag ontbreken:






















Geen opmerkingen: